7 Kasım 2016 Pazartesi

Arsız Bela - Ver Bi Sigara Ft Morfii şarkı sözleri

Morfii verse :
Ver bir sigara kutlayalım gidişini yansın sabaha kadar ardından
Şu resimleri kaldır masamızdan isyan edip kendimi asasım var 
O zaman beni ruhlar anlayacak uyanacak prenses masalından
Beraat eder kahpe yasasından hadi durma soluklan 

Gözde bir yaşa bakar sinirlenip evini dağıtmam
Gerisine karışma sonuçta benim hayallerim bunlar
Duruma göre değişecek olan şeylerin ardından önüme gel aydınlan 
Artık gönlüm sana buna ona herkese dargın ya, bil susuyorsam bunlar saygımdandır

Vakitlerim ansız ve zamansız ardı arkası gelmeyen hayaller de vardı
Hep yandım sen nasıl bir varlıksın ? Koydun önüme dünya kadar da kaybı
Sana dün kandım, yarın kanar mıyım ? Hayır !
Yıldızlar kaysın bu gece daha da bi deli yalnız kalayım ..

Daha da bi deli duygu söyleyin bana tüm yıldızları rehin alayım 
Dünya kendi ve ekseni kadarı benim hayallerimi sigara gibi yaktılar 
Ve baktılar ardından eksiler ve artılar 
Benim de yaşamaya hakkım vardı ama bunu elimden aldılar 

Arsız Bela verse:
Bak soframızda yine bir hüsran yenisini ekledi acılara dünya
Dön dolaş geldiğim yere bak arkamda bıraktım onca hüsran
Yine sabahını göremiyorum gecenin doldur kadehini içelim
Sazına vur ortak olsun kederim yak sigara ve yine yansın ciğerim

Kapıları kapattım kilit vurdum penceremde bile esmiyor rüzgar
Ağustos eylül derken göründü yine umutlarda güz var
Çıkardım yerinden mektupları sokak lambaları ve bu satırları
Göster seni tanıyan varlıkları gün olur hepsini satırlarım

Ben aklı başında bir deli ben gördüğüne inanmayan biri
Ben gemileri batırmış bir kaptan bazen alkışlarım kendimi 
Ne oluyor diyeceğine susta dinle gösteriyorum yarattığın eseri
Bak yine kendi bildiğini okuyor sus diyorum ulan kapat çeneni

Ver bi sigara hadi efkarlanalım duman olsun bütün bu yaşananlar
Ver bi sigara hadi tekrarlayalım yalan olsun ardında kalanlar
Ver bi sigara şimdi tam zamanı boğulsun içinde çırpınanlar
Kapat gözlerini biraz gülümse yağmur gözlerimizi ıslatacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder