12 Ocak 2016 Salı

Arsız Bela - Ağladım Bu Gece çocuklar gibi şarkı sözleri

Bütün alem gülüp oynar
Bir ben mutsuzum
Bahar gelir güller açar
Hep umutsuzum
Gözlerim yollarda çaldı uykumu
Ağladım bu gece çocuklar gibi

Garip kaldı satırlarım isyan ederler sana
Masam da kalmış gülüşlerin gel otur durma
Hakkını ver yıllarımın konuş ulan susma
Gencecik bi fidandım öyle çıktım huzuruna
Ne lazımdı senin için kul oldum işte yetmedi
Canımla oynadın oyuncak ettin gücenmedim
Şimdi bir piçin yanında mutluluk dilenirsin
Ay utanır güneş batar aşkı sen ne bilirsin
Kadehler güzelleşir içmesini bilirsen eğer
Rahat bırakmaz canını yakar eski günler

Sevip sevilmek güzel şey sen anlamazsın
Gidersin bi hoyratın yanında harcanırsın
Gülüm derdim hatırlar mısın bu canda candın
Saygı sevgi anlamadın ulan insan mısın
Çocuklar gibiydim hayalinle sallanırdım
Gündüz umut verirdin geceyle hep savaşırdım
Şimdi çocuk değilim her bi günahta sen varsın
Şimdi iyi değilim ölürsem içimde varsın
Açtığın yaradır gurur duy dokunma kalsın
Varsa Allahın kitabın dinle için yansın ...

Gece olur ben ağlarım sessizce
Kalmaz kimse etrafında düşünce
Dostlar kızar bazen içme derler her gece
Seven adam içmez mi be
Kim ortak olur derdine
Kim dinler başka seni
Gözlerinde ki yaşa kim aldırır
İsyanını kim duyar gecelerce
Geleceği de yok artık
içerim arkadaş içerim şerefsizliğine ..


Bütün alem gülüp oynar
Bir ben mutsuzum
Bahar gelir güller açar
Hep umutsuzum
Gözlerim yollarda çaldı uykumu
Ağladım bu gece çocuklar gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder